קורקינט חשמלי נאמי קלימה -48 וולט 21 אמפר NAMI KLIMA

תמונה להמחשה בלבד
הקורקינט הטוב בעולם !!! מבית המותג העולמי nami. המותג שכבש את ישראל וזכה בכל הפרסים בקטגוריה כבר 5 שנים ברציפות. קורקינט חשמלי חזק במיוחד המצויד בבולמי זעזועים אחוריים וקדמיים מתכווננים וצמיגים עמידים וחזקים במיוחד, tube less המקנים לרוכב נסיעה חלקה ויציבה. פנסים קדמיים בוהקים ומערכת איתותים קדמיים ואחוריים המבטיחים ראות ברורה בלילה. מסך מחשב חכם גדול וצבעוני לקריאה שנותנת מידע חשוב על מהירות, חיי סוללה, מצבי צריכה ,ומצבי רכיבה ובעל חיבור usb לטעינת הסלולר. הכלי היחידי בתקן ip65, תקן הגבוהה בפני עמידות למים.
ה-KLIMA מתקפל לגודל קומפקטי. במשקל של 25 ק"ג בלבד, אפשר בקלות לאחסן אותו בבית, להעלות אותו לתחבורה ציבורית או להניח אותו בבגאז’ של הרכב שלכם.

קורקינט חשמלי המיועד להרפתקאות בכביש ובשטח. עם הצמיגים הגדולים והמחוספסים, המתלים המשופרים והמסגרת האלומיניום החזקה שלו, NAMI KLIMA יכול להתמודד עם משטחים לא אחידים בקלות. ה-Klima מציע רכיבה מלהיבה מחוץ לשבילים. הוא משלב ביצועים ועמידות כדי לספק חווית שטח וכביש אידיאלית בואו להתנסות בחנות שלנו בנסיעת מבחן על הקורקינטים החשמליים שלנו! אחריות יבואן רשמי 24 חודשים

693493242202
  מחיר רגיל: 13,990 ₪
מחיר: 5,990 ₪
משלוח חינם
משלוח עד בית הלקוח עד 45 ימי עסקים: 0 ₪
אחריות: אחריות יבואן רשמי 24 חודשים
זמן אספקה: 45 ימים
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אחריות: אחריות יבואן רשמי 24 חודשים  
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • משלוח עד בית הלקוח עד 45 ימי עסקים, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
אחריות יבואן רשמי 24 חודשים חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

מאפיינים עיקריים

 

no-lazy