מרכז השירות החדיש XIMOBILITY

מרכז השירות החדיש XIMOBILITY משתרע על פני 200 מ"ר, ומציע תיקונים, תחזוקה והתאמה אישית מהשורה הראשונה של אופנועים חשמליים, קטנועים ואופניים. ממוקם במסגר 18, תל אביב.
זמן אספקה: 7 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
2
  • אפשרות לעד 12 תשלומים ללא ריבית 
  • שליח עד הבית חינם 10 ימי עסקים, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

 

מרכז השירות החדיש XIMOBILITY משתרע על פני 200 מ"ר, ומציע תיקונים, תחזוקה והתאמה אישית מהשורה הראשונה של אופנועים חשמליים, קטנועים ואופניים. ממוקם במסגר 18, תל אביב.

מרכז השירות הדו-גלגלי החשמלי המוביל בתל אביב, מחולל מהפכה בענף על ידי מתן שירות יוצא דופן ומבחר רחב של חלקי חילוף מקוריים.

 

מצוינות שירות ללא תחרות:

ב-XIMOBILITY מבית קריסטלינו, שביעות רצון הלקוחות היא מעל הכל. מרכז השירות מתגאה בצוות טכנאים מיומן במיוחד המתמחה בכלי דו-גלגלי חשמליים. עם המומחיות והתשוקה שלהם לתחום, הם מספקים טיפול מותאם אישית, המבטיחים תיקונים יעילים וביצועים מיטביים. לקוחות יכולים לסמוך על קריסטלינו כדי לטפל בתחזוקה שוטפת, תיקונים גדולים ובקשות התאמה אישית בדיוק ובמקצועיות מירבית.

 

מרכז שירות, המסגר 18, תל אביב

 

חלקי חילוף מקוריים:

קריסטלינו מתגאה בכך שהוא מציע מבחר מקיף של חלקי חילוף מקוריים לרכבים דו-גלגליים חשמליים. מסוללות וצמיגים ועד בלמים ומערכות תאורה, XIMOBILITY מחזיקה במלאי מגוון רחב של רכיבים באיכות גבוהה. על ידי שימוש בחלקי חילוף מקוריים, לקוחות יכולים להיות בטוחים שהנסיעות החשמליות שלהם ישמרו על האמינות, הבטיחות והביצועים שלהם. הצוות הבקיא של מרכז השירות יכול להדריך את הלקוחות בבחירת החלקים הנכונים לצרכיהם הספציפיים.

 

נוחות ונגישות:

במיקום אסטרטגי בתל אביב, מרכז השירות XIMOBILITY מבית קריסטלינו נגיש בקלות לתושבים ולמבקרים כאחד. המיקום המרכזי מבטיח נוחות ומצמצם זמן השבתה ללקוחות, ומאפשר להם לחזור לכביש במהירות. בנוסף, מרכז השירות מפעיל תהליכים יעילים על מנת להבטיח שירות מהיר וזמני המתנה מינימליים.

 

מומחיות בכלי דו-גלגלי חשמליים:

עם הבנה עמוקה של דו-גלגלי חשמלי, הטכנאים ב-XIMOBILITY בעלי ידע מיוחד שמייחד אותם. הם מכירים היטב את המורכבות של מערכות אופנועים חשמליים, קורקינטים ואופניים, מה שמאפשר להם לאבחן בעיות בצורה מדויקת ולספק פתרונות יעילים. באמצעות הכשרה מתמשכת והישארות מעודכנת בהתקדמות הענף, הצוות ב-קריסטלינו נשאר בחזית השירות לכלי דו-גלגלי חשמליים.

 

מחויבות לקיימות:

המסירות של קריסטלינו לתחבורה בת קיימא משתרעת מעבר לשירותיה. על ידי התמקדות בתיקונים ותחזוקה במקום בשדרוג מנוע וסוללה, מרכז השירות מעודד את הלקוחות להאריך את תוחלת החיים של הדו-גלגלי החשמליים שלהם, צמצום בזבוז מיותר וקידום אחריות סביבתית.

 

 

no-lazy